Τρόποι Αποστολής

Οι παραδόσεις εκτελούνται με courier Ελτα Courier Πόρτα Πόρτα. Όλες οι παραδόσεις γίνονται στην πόρτα σας εκτός από την επιλογή της μεταφορικής όπου ανάλογα με την περιοχή γίνεται είτε επί του πεζοδρομίου, είτε παραλαβή από την έδρα τους. Εφόσον έχετε κάνει παραγγελία με εγγραφή, θα λάβετε ενημέρωση στο mail σας, την ημέρα της αποστολής της παραγγελίας σας με όλα τα στοιχεία αποστολής καθώς και την ταυτότητα αποστολής (voucher) του δέματος ώστε να μπορείτε να δείτε που βρίσκετε η αποστολής σας (tracking) ανά πάσα στιγμή. Όταν πρόκειται για ογκώδη προϊόντα όπως καρότσια, ποδήλατα, μηχανοκίνητα, κούνιες, σπιτάκια κ.α. τότε η αποστολή γίνετε μέσω μεταφορικής εταιρίας.

Παραλαβή από το κατάστημα

Υπάρχει η δυνατότητα παραλαβής από το κατάστημα με δωρεάν έξοδα αποστολής για προϊόντα/καλάθι έως 20Kg(πραγματικό ή ογκομετρικό βάρος). Σημείωση: Παρακαλούμε μην προσέλθετε στο κατάστημα αν πρώτα δεν σας ενημερώσουμε πως είναι έτοιμη η παραγγελία σας μέσω SMS στο κινητό σας.

Βάρος αποστολής

Στις περιπτώσεις που το ογκομετρικό βάρος μιας αποστολής είναι μεγαλύτερο από το πραγματικό βάρος, η χρέωση της αποστολής γίνεται βάσει του ογκομετρικού βάρους. Το ογκομετρικό βάρος υπολογίζεται βάση του τύπου: Ογκομετρικό Βάρος σε χιλιόγραμμα = Μήκος x Πλάτος x Ύψος σε εκατοστά / 5000

Κόστος Μεταφορικών

Τα προϊόντα έχουν χρεώσιμο βάρος (Πραγματικό ή Ογκομετρικό), κατά την ολοκλήρωση τις παραγγελίας και όταν επιλέξετε τον Νομό βλέπετε το ακριβές κόστος μεταφορικών για την κάθε μεταφορική εταιρία. Οπότε η επιπλέον χρέωση, εφόσον υπάρχει, προστίθεται στο συνολικό κόστος και την βλέπετε και κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας αναλυτικά.

Χρόνος επεξεργασίας της παραγγελίας

Χρόνος επεξεργασίας της παραγγελία είναι ο χρόνος που απαιτείτε για να ετοιμαστεί η παραγγελία, να συσκευαστεί και να τιμολογηθεί ώστε να είναι έτοιμη προς αποστολή. Ο μέσος χρόνος επεξεργασίας της παραγγελίας είναι 1-2 εργάσιμες αν όλα τα προϊόντα είναι διαθέσιμα στο κατάστημα που επεξεργάζεται την παραγγελία. Διαφορετικά είναι 2-4 εργάσιμες. Οι παραπάνω χρόνοι μπορεί να αυξηθούν ανάλογα με τον όγκο τον παραγγελιών, αλλά και τις καθυστερήσεις που μπορεί να έχουν οι μεταφορικές εταιρίες. Ενδεικτικά οι παραγγελίες που μπαίνουν πριν από τις 12:00 καθημερινές σε περίοδο κανονικής κίνησης ετοιμάζονται και αποστέλλονται αυθημερόν.

Χρόνος παράδοσης από τις μεταφορικές εταιρίες

Για τις Courier οι χρόνοι παράδοσης είναι - παράδοση σε 1-2 εργάσιμες στην Ηπειρωτική Ελλάδα από την ημερομηνία αποστολής - παράδοση σε 2-4 εργάσιμες στη Νησιωτική Ελλάδα ή σε δυσπρόσιτους προορισμούς από την ημερομηνία αποστολής Για τις μεταφορικές εταιρίες οι χρόνοι παράδοσης είναι - παράδοση σε 2-8 εργάσιμες στην Ηπειρωτική Ελλάδα από την ημερομηνία αποστολής - παράδοση σε 5-10 εργάσιμες στη Νησιωτική Ελλάδα ή σε δυσπρόσιτους προορισμούς από την ημερομηνία αποστολής

Εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης

Εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης είναι ο χρόνος που απαιτείτε για την επεξεργασία της παραγγελίας μαζί με τον χρόνο παράδοσης από τις μεταφορικές. Το παραπάνω υπολογίζετε αυτόματα και δεν είναι δεσμευτικό.

Καθυστέρηση Παραγγελίας

Η τυχόν καθυστέρηση της παραγγελίας σας μπορεί να οφείλεται σε έναν από τους παρακάτω λόγους: - Ο προμηθευτής καθυστέρησε να στείλει το προϊόν. Προκειμένου να σας προσφέρουμε ποικιλία και ανταγωνιστικές τιμές παραγγέλλουμε τα προϊόντα μας από μια μεγάλη λίστα προμηθευτών, Ελλήνων και ξένων. Συμβαίνει , όμως πολλές φορές μια παραγγελία να καθυστερήσει στο τελωνείο ή στην μεταφορά του. Σε τέτοιες περιπτώσεις επικοινωνούμε μαζί σας και σας ρωτάμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς το συγκεκριμένο προϊόν ή αντικαθιστώντας το με κάποιο άλλο που θα σας προτείνουμε. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας. - Το προϊόν που έχετε παραγγείλει έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο. Στα προϊόντα που διατίθενται μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα πολλές φορές παρατηρείται το φαινόμενο κάποιος προμηθευτής να ανακοινώσει απροειδοποίητα ότι καταργεί κάποια προϊόντα. Και σε αυτή την περίπτωση άνθρωπος της εταιρίας μας θα επικοινωνήσει μαζί σας, προκειμένου να σας δώσει εναλλακτικές λύσεις. - Όταν συμβαίνουν ακραία καιρικά φαινόμενα ή απεργίες και γενικά σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας που επηρεάζουν την ομαλή μεταφορά και παράδοση. - Σε περιόδους αιχμής (π.χ Χριστούγεννα, Πάσχα, Απόκριες). - Τέλος, σε κάθε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επικοινωνία μαζί σας (τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) για την αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων , σχετικά με την παραγγελία σας ή με την πληρωμή της . Για παράδειγμα όταν τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα. Οι παραπάνω χρεώσεις περιλαμβάνουν ασφάλιση μεταφοράς εμπορευμάτων και έξοδα συσκευασίας όπου επιβάλλεται. Οι παραπάνω χρεώσεις περιλαμβάνουν ΦΠΑ 24%.

Το προϊόν προστέθηκε στη λίστα επιθυμιών

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.

Τα cookies χρησιμοποιούνται για να βελτιώσουν την εμπειρία σας στην παρούσα ιστοσελίδα.

Εάν συνεχίσετε την περιήγηση στην ιστοσελίδα μας, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.